Pemanis blog =)

Search

Thursday, February 2, 2012

Mak ni bila nak facebook..


Soalan : Mak ni bila nak facebook (dengan intonasi iklan jacob)

Jawapan : Anytime.. (haha itu mak saya, tak sama dengan iklan)

Bila mak dah mula fesbuk, gerak geri anaknya pun di pantau..ngeh ngeh..takpela kan, senang, anak-anak dah tinggal jauh dari mak, nak lepas rindu tengoklah gambar anak, gambar anak, gambar anak..haha mak jarang upload gambar, anak-anak je beriya upload. so dah takdelah istilah demam rindu :)

Yang jauh terasa dekat, yang dekat kita rapat-rapatkan :)

Till then..

taktau pe motif post ni..ngeee



Photobucket
****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

4 comments:

...sWeeT uMi... said...

hehehe cam tu la bile dah bergelar MAK ni kan (^__^)

qlah said...

ok.. kita sayang mak kita =)

Mr feckry said...

nak juga wa buat untuk mak wa

Syazni SimplyStyle said...

@...sWeeT uMi... : kite belum rasa..haha..suatu hari nanti

@qlah : semestinya wajib sayang :)

@Mr feckry : mak ke makwe..hee

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala