Pemanis blog =)

Search

Sunday, May 15, 2011

Giveaway MACARON : By Imaan09 & Cik Ims

**STICKY POST sehingga 15Mei2011**

Tempahan macaron di buka dengan rasminya.
Jadi kepada sesiapa yang berminat, bolehlah membuat tempahan. Berikut adalah kriteria2 macaron hasil tangan Cik Ims.

  • Harga macaron Cik Ims ialah RM1.70 untuk sepasang macaron.
  • Kuantiti minimum yang boleh di tempah adalah sebanyak 10 pasang macaron.
  • Perisa macaron Cik Ims yang ada setakat ini adalah coklat ganache, raspberry ganache, mint ganache, & peanut butter.
  • Cara penghantaran macaron. Terpulang kepada pelanggan. Cik Ims tinggal kat Sg.Chua Kajang. Kalau ada sapa2 tinggal dekat2 sini, bolehla Cik Ims direct bagi fresh macaron. Tapi bagi yang tinggal jauh, bolehla Cik Ims poskan macaron tu. Dan dijamin 90% macaron tidak akan hancur dalam proses pengeposan. 
Jadi kepada yang berminat atau ada sebarang persoalan, bolehlah menghubungi Cik Ims
0149502700 @ email di faznyzah_12@yahoo.com


Pic credit to google

Comeinya macaron ni..warna warni pulak tu..comey2..siapa pernah makan? angkat tgn macam saya...hehe..
Teringin sangat nak makan sebabkan dia comey tapi tak pernah rasa lagi...huu..
Pagi-pagi buka blog tibe2 tertengok ada Giveaway MACARON : By Imaan09 & Cik Ims..memang terus telan air liur..terbayang-bayang dapat makan sambil pejam mata menikmati macarons...^_~
(pengaruh tengok anime Yumeiro Patissiere..anime Jepun tentang sweet bakers..buat macaron pun ada ;P)
erk...apa rasanya ek...org kata manis..
Nak rasa.......
Sape nak belanja? hehe
Kalau takde org nak belanja, nak kena tunggu keputusan GA ni lah...ok tak...hehe..
Harap-harap menang...aminnn...

=)
Jom join jugak nak... sambil support Imaan09 dan Cik Ims lancarkan blogshop beliau =)
GA mula 25 April 2011..
GA tamat 15 Mei 2011

7 comments:

crayon said...

olololo mucuk mucuk macaron.. haha

Ardini Humaira said...

Goodluck dear!

Amirrah Zawani said...

teringin nak makan macaroon jugak =_=

blog-tips-kurus said...

sangat menggoda! kot2 mimpi mkn mekerun jap lg.. :)

fyna said...

ramai gile suke bnde ni..fyna xpenah mkn lag..tp teringin sgt

KarL said...

like2..like2..like

Imaan09 said...

best of luck k..

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala