Pemanis blog =)

Search

Friday, May 20, 2011

Contest Gambar Bersama Haiwan

Mengumumkan...gnie nak join contest ni...sekali pandang dah tertarik dah...puas la godek-godek lappy cari gambar..gnie bukanlah pencinta haiwan sangat dan lebih tepat penakut..tapi suka tengok haiwan sangat-sangat especially yang jarang dapat tengok.

Ni banner contest + tuan pencinta haiwan NIL =)
Siapa nak join klik Banner ye
Contest Gambar Bersama Haiwan

Dan gambar yang nak dipertaruhkan,

Lokasi : Bukit Cherakah, Shah Alam

Tengok duri dah tau haiwan tu adalah landak...hehe..
comel rupanya landak ni tengok dekat-dekat..tapi nak ambik gambar ketar-ketar masa ni sebab takut kena tembak ngan duri landak...hehe...tula tangan takde seni langsung tu...cover ketar... =)

Siapa yang nak join juga klik banner contest kat atas tu yeh
Tarikh tutup : 1 Jun 2011

Sape yang jadi mangsa Tag :

Gud luck semua =)


5 comments:

Foster said...

ini bukan bersama haiwan. ini namanya berdua duaan di sebalik jaring. ha ha ha . ;p

Nil said...

wah tq sbb join!
good job

アヌム ちゃん said...

singgah lg sini..alamak x nmpk kepale landak..heee..goodluck :)

Ardini Humaira said...

Goodluck Gnie!:)

said...

gnie lagi comei dari landak
haha

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala