Pemanis blog =)

Search

Thursday, February 10, 2011

My Clumsy Day..sakit deh

Tadi keluar rumah jap pergi cari barang atau lebih tepat menghilangkan kebosanan, pastu singgah lah kedai RM2..haha aku suke gi kedai RM2, aku tak takut nak beli2 barang..boleh beli banyak2..tapi kualiti..pandai2 lah pilih..kalau setakat nak beli brg yang taknak pakai lama/pakai selalu bolehla beli kat sini contohnya, aku beli Diy mask bowl benda ni bukanla penting sangat, kalau takde pun takpe, tapi disebabkan aku nak mengadakan so aku beli gak..RM2 je takdela terasa sangat. Cam beselah aku kalau bab shopping2 ni selalu dengan mak je. Beliaulah rakan, beliaulah ibu, beliaulah guru..hehe..dan beliau juga rambang mata okay..mak round belah kanan, aku round belah kiri. Mak pun amik satu kuali, untuk goreng telor katanya..comey je kuali tu tapi boleh tahan berat la juga. Lepas dah bayar-bayar cam besela aku gendong barang2, dan tengah syok2 pegang barang tu ops pegang barang pun syok yeh aku pun gatal2 nak tukar tgn, dari kiri ke kanan, suddenly bedebum...haha sebenarnye aku tak tau nak buat bunyi kuali yang berat tu jatuh, dan jatuhnya atas kuku ibu jari kaki ku..huwa sakit seh.. sakit bukan kepalang, nak nangis..seb bek aku bukan jenis nangis dpn org ramai..tercalar egoku..haha muka leh senyum lg ni, cover malu pun ye jugak, very clumsy. I'm really that kind of girl. dalam hidup mmg aku elakkan pakai baju putih walaupun aku suke coz nanti baju putih bersih akhirnya jadi corak2 yang cantik..hahah..jatuh saham aku. takpelah masih ada yang sayang



"I dont want someone to tahan dengan kekuranganku, i need someone that will love my kekurangan..and i found one..Thanks mr naim a.k.a Karl Mers...wink..wink..die tak rajin pun baca blog..but if someday die baca aku harap die paham perangaiku ini..hee"

All about me je..
Thanks sudi baca...
babai...see ya :)

No comments:

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala