Pemanis blog =)

Search

Friday, April 1, 2011

Ada lagi syiling 1 sen ni...

Pagi tadi kan...saya pergi pejabat pos untuk mengepos barang...setelah ditimbang..discan..dilekat...saya pun bayar duit...pastu makcik kaunter pejabat pos tu pulangkan baki duit..
saya terkedu sambil temenung memandang duit ni..tak sure nak ambik ke tak


Sangat pelik rasanya bila dapat syiling 1 sen ni balik, sekarang tahun 2000 berapa ek? 
atau adakah saya yang ketinggalan..kerajaan ada keluarkan notis baru ke pasal syiling 1 sen ni
atau saya masih mengigau sambil pergi pos barang...
atau makcik tu yang tidur lagi...

sangat confuse...
sambil tampar-tampar manja pipi menuju ke kereta...tunjuk syiling tu kat Abah..Abah boleh gelak je...huuu T_T

aish....sabar...jelah

p/s : tibe-tibe rasa nak guna 'saya' sebab terasa diri ni naive...huu

2 comments:

nur anis said...

tak sangka ada lagi syiling tu..huhu..xpe..simpan jadi kenangan..:)

mia.lia said...

1 sen dah xleh gune ke ?
bru tau..hahaha

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala