Pemanis blog =)

Search

Tuesday, September 27, 2011

Gelak Pagi eh dah tengahari ^_~

Dapat dari FB kawan-kawan =) bacala..semoga hari awak semua ceria

Lawak Pedih 1
Sepasang kekasih di kedai makan.
GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?
BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan...
GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?
BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling...
GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200...ayg mule isap rokok bile???
BF : pandai math u ni...dri tingkatan 2. kenape?
GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10.. and then RM25,200 darab dengan
10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.
BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!
GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh!
BF : u isap rokok x yang?
GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?
BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u?
GF : !@#$%^&
p/s : Baru ingat nak pekena cik abang..tp kang dia tanya skyline jugak teruk haku nk menjawab

Lawak 2 Lomah semangat den
Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya.Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e-mail tersebut.

Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer:

To : Isteri kesayanganku
Subject : Abang telah selamat sampai
Date : 30 Nov 2010
Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini. Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita. Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok. Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini.

p/s : huhuhu...kalau gnie pun pengsan weh..terus tobat


****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

6 comments:

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

hahaha..suami dia menginap kt hotel mn la tu.koma terus agknya. :)

Cik Meeja said...

Kekekekeke~Yg 1st tu x penah dgr lagi..yg 2nd bese dgr..Mmg klu kene kat CM pon harus koma 10 hari kot..Gugugu~

nur anis said...

yang first tu x pernah dengar..tapi kelakar..bijek betul bf dia..huhu

...sWeeT uMi... said...

adusss mmg confirm pengsan kalu dpt email tu huhuhu...pssttt gnie, mana gnie dpt tuto tuk wat reply tu ek, comel plak hehehe

GnieSyazni said...

@...sWeeT uMi... sis..gnie belajar kat blog ni : link : http://rosejohari.com/2011/03/tutorial-komen-entry-dengan-pop-up-window-button-reply/

Mr feckry said...

lawak satu tu bengog la

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala