Pemanis blog =)

Search

Thursday, August 18, 2011

Bila haiwan update status...


Saje boring-boring ni..juadah berbuka just buat sup ayam & sambal..so sementara tunggu sup mendidih terbaca post sorang member fb pasal ni..nak share la..saje have fun sebelum berbuka =)

Anjing Chihuahua : " Aku sekarang tengah menunggu untuk ke saloon"

Lembu : " Majikan aku asyik raba aku, ughh, menyampah betol!"

Kucing :" wei, anak aku yang ke lima ni tanye siapa bapak dea. Macam mana aku nak jawab neh??? buntuu!"

Nyamuk : " adoi.. aku dah sah kena penyakit HIV lor, ni semua aku punya mistake! :( "

Ayam : " Kawan-kawan! Kalo besok aku dah tak update status aku lagi, dats mean aku dah digoreng! :) Love you all!!"

Kambing : " uiks, selamat aku tak disembelih waktu hari raya haji aritu weii! :p "

Siput : "aku dah sehari suntuk taip status ni. Kenapa aku slow sangat? haha ;)

ni lah luahan hati haiwan-haiwan..
haha..
Have Fun =)

Photobucket
****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

5 comments:

Mr feckry said...

wa percaya tu luahan hati dorang

Unknown said...

@Mr feckry : =) percayalah

Mr.Superman said...

haha..hamster xde ke?raya thn ni rendang hamster la.

Unknown said...

hahaha mcm2 kan ...tergelak plak baca entry nih hehee

Cik Puan Tqah said...

lawak je..hahahha

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala