Pemanis blog =)

Search

Friday, August 26, 2011

Mulalah last minute preparation T_T


Sekarang baru terasa macam ape pun takde persiapan raya T_T..
Baru nak panas enjin, orang lain semua dah ready packing barang balik kampung..
Nanges...

Takpelah takpe..baju yang di target dah ada..cuma nak survey harga..tp sempat lagi ke nak survey harga ni..dush dush..terasa batu jatuh atas kepala..

cool gnie cool gnie..
(bermonolog sorang diri)

Abaikanlah..

Walau tak ready nak raya, bahangnya sudah terasa..
Gnie nak ucap
Selamat Hari Raya Aidlifitri..
Walaupun kita kenal di alam maya je..
Manalah tau ada entri yang mengguris hati, perasaan dan kulit..
Maaf Zahir Batin..
Semoga semua hepi-hepi raya tahun ni ok..
hati-hati di jalan raya..
takmo dengar khabar-khabar tak best ok..
Take Care always..
Senyum sikit ^_~

Raya pertama tahun lepas di bengkel T_T harap tahun ni tak jadi lagi

Photobucket
****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

8 comments:

isha said...

da nak balik kg ker gnie..
balik kg kat ne??
drive elok2.. selamat hari raya jugak..
maaf zahir dan batin

Fatin Aliyya said...

relax2, takper still have time.selamat hari raya :)

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

wah..baju secorak dgn mak,kaler je layan.haha ;D

xpe,kita yg da remaja ni raya pun cm x raya.bdk2 kecik yg semangat melampau. :)

hamzah ian said...

slamat raya okeh.. hehe

zOeY zAu YaH said...

selamat hari raya =D

Miss A said...

take care and slmt hari raye!

starzieti said...

selamat hari raye jugak ! :D

cheq sue dieyha said...

selamat hari raya jugak gnie...
maaf zahir batin...

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala