Pemanis blog =)

Search

Saturday, August 20, 2011

Tak faham..tak faham..


Lanjutan dari entry semalam..seller yg emo..

Betul-betul dah confuse..
Lepas sy cancel semalam, coz mmg dah tawar hati..tawar sangat..
sy bg akaun number untuk die return duit
(Dia yang offer nak return duit kan..)
Dia janji nak return duit pagi ni..
Ni dah malam, cek akaun takde pulak..
then sy pun msg tanya

Pastu dia reply dengan selamba
"So i lupe nak inform yg i dh pos bb cream tu pada u.. atau u still nak duit? Kalu nak i boleh refund skrg n yg i dh Pos tu kire freegift"

Dia ni mmg ckp belit2 ke hah..pening dah..
Nak marah..mlsnye..
Nak mintak refund..if brg dpt nnti jadi brg free ke? takmo la camtu..entah org halalkan ke tidak
Kalau tak mintak refund, die akan terus jadi peniaga yang sesuka hati dia je nanti..
Buat keputusan, buat2 tanya customer, tapi at last dia buat keputusan sendiri..
Semalam beriye ckp dia rugi if post brg tu, kan mcm menghalau customer pun ada..
Harini dia post pulak..tak rugi ke??

Sekarang ni sy pulak yang keliru
ape hal ngan dia ni sebenarnya..

Kalau tak boleh cancel atau tak dibenarkan refund bagitau jela awal2 kan..
Benci lah kena ngan seller macam ni..
hilang sabar..

Sy dah pun beli BB cream baru after cancelling, siyes tawar hati nak tunggu brg dia

Semak la pikir benda ni..

update :: 20/08/2011 12mlm dah malas nak buat entri khas untuk seller ni.. sy pun mls dah nak berbalas msg dengan dia..malam tadi lepas die msg dah post, sy tak dpt reply apa2 coz credit habis, then tak lama lepas tu dpt pulak msg ni
'Xpela, i transfer balik duit u..Susah jugak niat baik disalah erti. Mbb ref *********. Amount Rm** Thanks a lot..Salam ramadhan n aidilfitri'

rasanya mmg dia jiwa kacau, sy tak bls tak ckp apa-apa pun, tak marah, takde ape, tetibe dia bagi ayat tu..selamba dia je menuduh org slah ertikan niat die yang baik tu(katanya niat baik)..dah awl2 dia ckp aku merugikan dia..pastu dia kata dah post brg, pastu tetibe die refund duit..see..mmg dia jadi rugi betulla..ape pun tak dpt..mengong..

Update lagi : Pagi ni 21/08/2011..tergerak hati nak bls msg dia mlm tadi
'Thanks ya..sori smlm kehabisan credit..actually sy dh beli bb cream lain after cancelling order..tak sangka awk akan post coz dah cancel..awk boleh call poslaju suruh hold item yg dah dipost tu..kalo tidak awk yg rugi nnti..ok dear..thanks ya for refund..have a nice day'

my bad side really terserlah T_T
sorry readers..
tak kisahkan brg sgt..just bila dituduh itu ini jadi ralat..harus pertahankan diri..jgnla kena ngan org camtu lagi..business dah establish..tapi failed to manage customer..ape da

Photobucket
****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

1 comment:

Mr.Superman said...

hurm..teruk.sah2 la jiwa dia kacau.dia sdri pening.dia ptt upah org uruskn kot.cm kelin* plk.

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala