Pemanis blog =)

Search

Thursday, July 14, 2011

Andainya...

YA ALLAH, jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku ...
Damaikanlah hatiku dengan ketentuan-Mu
Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tetapi aku tidak pasti ... rencana Ilahi
Apakah dia akan kumiliki?

~~Stanza Cinta~~
Photobucket
****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

6 comments:

Ardini Humaira said...

amin...

InsyaAllah ada jodoh kita nanti kan :)

Ardini Humaira said...

amin...

InsyaAllah ada jodoh kita nanti kan :)

Mr feckry said...

nak cinta yang baik..

dulu wa pun nak macam tu..tapi wa jahil dulu.

last2 wa pikir 1. Kalau nak isteri soleh, gua kena jaga solat dalam setahun.

Alhamdulillah , Allah temukan gua seorang gadis yang cutting model, cun gile dan sangat menjaga solat.

GnieSyazni SSC said...

@Ardini Humaira : InsyaAllah Dni =)

Mr feckry : dapat isteri solehah bagus2, cutting model cun gile tu bonus tu =) moga bahgia..

misz fae said...

aminn..;)

GnieSyazni SSC said...

@misz fae : amin jugak =)

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala