Pemanis blog =)

Search

Thursday, July 21, 2011

Puasa Ganti...

Bangun pagi..
Buat perkara yang membahagiakan..
Harini jaga awal sbb set alarm 5.00 pagi..
bangun bersahur..
puasa ganti tak habis lagi T_T
tapi takpe sy hepi, training utk puasa sebulan nanti..
Tersenyum sendiri sebab 
sebelum tidur malam tadi tak yakin sebenarnya boleh terjaga pukul 5..
lepas bersahur, jenguk blog kejap..
tak lama lepas tu azan subuh..
gi mandi, solat..
then tepek muka dengan mask..
Bahagia rasanya dapat bermasker..
pastu bermulalah tulis entry ni..
^_~
ok sebenarnya tgh takde idea..
so merepek je la sy ni..

nah sy belanja nasi lemak sambal sotong..ops puasa-puasa
semoga harini indah-indah semuanya =)

Photobucket
****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

5 comments:

...sWeeT uMi... said...

slmt berpose ek gnie...umi pun ada 2 ari lg nak ganti huhuhu...

Cik Meeja said...

Selamat berpuase ye Cik Gnie..CM pun niat nak pose gak ari ni..Tapi terlajak plak, x smpat nak bersahur..1 hari je lagi..Isnin depan janji pose..Hihik!

Cik Meeja said...

Selamat berpuase ye Cik Gnie..CM pun niat nak pose gak ari ni..Tapi terlajak plak, x smpat nak bersahur..1 hari je lagi..Isnin depan janji pose..Hihik!

Ardini Humaira said...

dni tak sabo nak tunggu ramadhan. puasa ganti dah habis hehe

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Jamal baru je lepas makan nasi lemak ngan sambal sotong breakfast tadi..yummy..hehe

opss...pose eh..:-)

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala