Pemanis blog =)

Search

Thursday, July 21, 2011

Durian..Durian..want some?? =)




Ya Allah, panas rasa tekak..dah 3 hari berturut makan durian..
hari first (kelmarin) lupa nak amal petua nenek moyang..minum air guna kulit durian..
so malam nak tido berkipas tak hengat..

Semalam mak buat bubur durian+kacang...sedap tak hengat jugak..
then berkipas jugakla malam semalam..

Harini along bawak durian banyak, kak ipar ngidam =)
so sy pun makan la lagi..
rezeki jangan tolak..
tapi malam ni duriannya bau kuat sangat so tahan makan 3 ulas je..
dan dah minum dalam kulit durian dah..
harap mujarab la petua tu...insyaAllah..

Korang camne, suker ke atau anti durian..?? hehe


gambar takde kena mengena..5 year old Gnie..adik beradik sume lelaki..sy je gurl...sobs..


Photobucket
****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

5 comments:

SyUhAdA said...

duriann??
suke2..
tp dah lme x mkn..
nak ckit,leh?
hehe~

Ardini Humaira said...

sedappppp... dni makan duyan bakal mentua bagi semalam hehehe

...sWeeT uMi... said...

umi suke doyan hehehe...smlm br je abiskan 2 bijik ngan dua hero tu hehehe...petua tu mmg mujarab kan, umi pun ada wat cam tu gak (",)

Cik Meeja said...

CM pun ske durian..Tapi suke yang betul2 baru gugur dari pokok kat kg je..Yang beli2 kat stall ni kureng ckit...Tp layan jgkla klu da tingin sgt..Ekekekek~

Dhinai said...

Aku ni tak minat sangat....tapi kalau pekene sekali susah nak berhenti.....

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala