Pemanis blog =)

Search

Thursday, July 28, 2011

Spontaneous Thursday : Auwmmm..Semangat jersi biru


Walaupun Malaysia kalah..Malaysia tetap dikira menang sebab diorang main dengan bersungguh tadi, takde nak lembik-lembik, sikit-sikit jatuh. tersepak sikit pun dah guling-guling macam pe. Boleh tak rasa macam nak lempang laju-laju satu-satu pemain Singa tadi..hadehh bengang je tengok..they're acting so well. 

Not to worry lah, Harimau kalah pun kalah dengan bermaruah, bukan menang sebagai pengecut..yeah..Singa pun yang jaringkan gol tadi pemain import dari China kan..bukan Singa jati..hee..

Fahmi Che Mat sangat tangkas okeh. Lupa jap kontroversi dia. ngehngeh..tahniah penjaga Gol Malaysia dapat selamatkan banyak gol..

Ok lah kan..emosi..emosi..haha...macam lah kite yang main =) sukati saya lah :p

Tido lah..nunite

Photobucket
****************************************************
Pecah kaca pecah cermin, dah baca jom komen-komen =)
****************************************************

6 comments:

Taufiq Tiramisu said...

permainan tadi penuh dengan lakonan player singapore. sakit ati tgk. huhuhu. sabar je laa.

...sWeeT uMi... said...

tul tu gy penting kiter kalah pun kalah bermaruah hehehe

Mr feckry said...

tapi sanagt sedey la kita kalah

SyUhAdA said...

kalah pn takpe..
takde rezeki lg la tu..

Abang Stalker said...

xpe..pemain kita kn muda2 lg,100% tempatan.tggu la 4thn lg insyaAllah. ;)

Redbloodsnow said...

Sedih malaysia kalah :(

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala