Pemanis blog =)

Search

Monday, March 7, 2011

Bila badan penat otak pun jammed

Alkisah.....

Banyak aktiviti harini?
Hari ahad bosan, TV takde cerita best..
Owh tapi harini aku ada tugasan..
Perlu ambil barang dari pembekal untuk blogshop ku..
Agak semangat nak keluar coz dok rumah pun tak buat apa...
So keluar dengan family saje..
Pegi amik stok, then sebelum balik gi Mydin Subang..haha wateverlah tak class kan...aku tak kisah..
Sebelum masuk Mydin makan nasi pattaya special dari kedai Thai Tomyam..ngee sedap...rasa nak tambah lagi..
Tapi sian mak order bihun tomyam, tomyam nye tak masin...
dengan selamba aku suruh mak mintak garam...
Barulah orang kedai tu tau dia lupa letak garam...lalala
Tapi orang kedai taknak bagi garam, dia bagi kicap sotong..
Mula-mula aku pelik je, tapi orang tu cakap letak sikit-sikit...
oh nice..
rupanya kicap sotong tu alternatif untuk masinkan kuah tomyam...
kalau letak garam lambat larut..
so aku belajar benda baru harini...hihi..

Boring pulak entry ni, picture pun takde..
maafla...
Badan dah penat, Otak pun ikut jammed..

Kesimpulannya apa...ayoh...aku nak bagitau aku takde idea sekarang tapi gatal gedik nak update blog..hehe

Mekasih sudi baca...

p/s : memang sangat penat tapi nak berblogwalking sat boleh kan...to all friends and visitor yang melawat blogku harini,nantikan kedatanganku...hahaha

No comments:

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala