Pemanis blog =)

Search

Wednesday, March 9, 2011

Hana Tajima ada kembar ke???

Sapa tak kenal Hana Tajima? Sila angkat kening.....
Betul ke Hana Tajima ada kembar? Memang bertuah la dunia kalau Hana Tajima ada kembar kan...

Dah tengah malam ni, i'm blushing sorang-sorang dalam bilik disebabkan seorang adik manis ni...
Sebenarnya aku ni seorang yang tak reti nak menyahut pujian orang kot, seriusly jadi terkedu gila kalau orang puji, tak tau nak cakap apa, pastu muka jadi epal merah...kalau orang dah lama kenal, aku dengan selambe buat lawak sengal aku balik..tapi dis sweet gurl, i just met in FB..macam entry Hanis Zalikha : Why Women Think They're Ugly......macam tula aku rasa...sobs T_T..

Aish panjang mukadimah...camni sebenarnye cite
Tengah syok2 layan blog, dapat notification comment kat FB dari kakcik ni
Ha camtulah aku memang segan gila bila orang samakan aku ngan gadis2 cantik gorgeous ni...huu T_T rasa nak nangis pun ada sebab hakikatnya memang TAK..sapelah saya...

Selang beberapa minit kemudian....
dapat message pulak
Haha..korang baca pun dah tau kan..adik ni buatkan gambar untuk aku
terharu..dan malu..hahaha
Ada sambungan pict ni..tapi aku dah ter snap dulu yang awl...


so nak tengok gambar tu?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Haa kan sama ke? kalau sama mcm tak sengaja je tersama kot :)
mekasih la adik, menghiburkan hati akak awk ni yang tengah keboringan

korang kalau nak beli skirt macam Hana Tajima/Yuna pakai boleh la pegi page beliau :)

Cantik tau skirt tu.. :)
See..
Curik pict Magnificence Shop :)

Sekian saje entry perasan dari daku :)
Peace...
Aku bersedia untuk dimaki..
T_T



5 comments:

cikpuanhady said...

ha'ahla betol la..ada iras sikit-sikit..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Gnie@SimplyStyle said...

@cikpuanhady : alamak...cikpuan pun setuju...blushing2..huhu..kebetulan je tu

nureenina said...

mmg sama lah!! loike3

Gnie@SimplyStyle said...

@nureenina : hee..Hana jauh lebih lebih lebih cantik lagi yunk..

sherah said...

ya yaa :D nak sama lahh :D

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala