Pemanis blog =)

Search

Sunday, March 6, 2011

Cheque Nuffnang selamat sampai...

Haluuuuu...assalammualaikum...

Cam best je tajuk ni sebab de kaitan ngan duit...huhu...bukan menunjuk just menyatakan kegembiraan..sebenarnya blog bukan sahaja untuk menulis, mengarang, menaip apa saja...tapi dapat juga dijadikan tempat menabung...lalala...direct kan..mesti pelik kan blog baru tapi dah dapat cheque nuffnang..hehe...sebenarnya ni hasil dari blog lama aku lah...dah sebulan aku tak aktif blog tu..nuffnang ni baru je aku claimed 2 bulan yang lepas..tak la banyak mana pun tapi time tu dah malas nak berbelog (kononnya) so aku pun checkout la duit yang ado..

see nampak fullname aku...haha jauh dari Gnie kan...Gnie tu senior yang bagi time dok asrama dulu sebab diorang ingat nama bapaku itu adalah nama aku...tapi cam aku dah ketagih guna nama tu..sampai kawan-kawan tak tau nama sebenar aku

hehe tu je nak update...
Thanx for reading :)

4 comments:

mama.nora said...

waaa..best dpt duit..cmner nk join nuffnang ni..

al-lavendari said...

saya telah mendaftar kedatangan.

tahniah kerana telah berjaya menuai hasil berblog !!

sumosa said...

tahniah wehh..
semoga teus succes..

Unknown said...

@---<@ : nak join nuffnang just daftar je kat website http://www.nuffnang.com.my/..nanti ikut je arahan dia...dan paparkan iklan kat blog..kalau ada yang klik kira bonus la untuk kita :)

@al-lavendari : TQ...TQ :)

@sumosa : mekasih...semoga sumosa pun success juga :)

My e-Shop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggroll

Hye Everyone, exchange your link here. This list will be use for blogwalking :)

Thank You So Much For Visiting ^^

Thank You So Much For Visiting ^^
From : Gnie The Manager of this blog..lalala